Anteeksipyyntö kaikille asianosaisille, joille organisoimattomuuteni on tuottanut harmaita hiuksia (emo-parka!).

Yritän paikata mitä paikattavissa on. Salaiseen askarteluyllätykseen lähtö on tuonut ja suonut minulle iloa ja yllätyksiä, ihan nimensä mukaisesti. Lisäksi tänään tullut lähetys avarsi kovin kapeaa käsitystäni siitä, mitä voi lähettää ja millä ilahduttaa. Täytyy sanoa, että minulla on ollut laput silmillä, olen vain paperiaskartelua suosinut. SAYni laittoi minulle tämän paketin, niin että pääsen saipputehtailuun. Villoissa on ihanat lempivärini, ja muutenkin se materiaali on minulle rakas ja mieluinen. Katsokaa tätä ihanuutta!:

1474048.jpg

Lisäksi aiheeseen liittyvä ATC-kortti. Teko-ohjeet on viisaasti muovitettu, sillä huovutettaessa vettä on joka paikassa ja kaikki kastuu, jos ei pidä varaansa.

SAY5 -vastaaottoni alkoi tällä somaisella kortilla, josta jo voi uumoilla kaikkea kivaa:

1474060.jpg