Yritin saada aikaiseksi uuden sivun, joka olisi ikäänkuin mun lukunurkkani, missä listaisin lukemani ja omistamani kirjat, mutta eipä tuo onnannu. Laitan siis uuden kategorian tämän postauksen otsikon nimellä, ja päivitän sitä sen kuin kerkiän.

Meillä on kirjastossa Klassikkoviikot, jonka annista olen jo lukenut nämä:

 

 

Lisäksi olen lainannut luettaviksi ja muistini virkistämiseksi myös nämä - siitä on jokusehko ajanjakso kulunut, kun olen  viimeksi näitä lukenut... :

 HEI! Arvatkaa mitä! Uskaltauduin kokeilemaan kuvan siirtämistä Flickristä, kun se nyt on tossa tyrkyllä kuvansiirtoikkunassa - ja SE TOIMI! SE TOIMI  N O P E A S T I !!! JIppiii! Yahooo! Bravo! I - h - a - n - a - a !!
Suosittelen sydämellisesti! Tää on siksikin niin ihanaa kun Vuodatus ei ymmärrä mitään kyljellään olevien kuvien kääntämisestä, ja Flickrissä se onnistuu ilman suurempia paineita. WAU!

Jos kommentoisi noita luettuja, niin Jerry ei kyl enää tuntunut ihan niin fiksulta lukemiselta kuin joskus silloin, kun isoveli niitä osti ja minäkin luin.

Ivanhoe oli pakko lukea, kun sen kohdalla oli aukko sivistyksessä, joka nyt sitten on paikattu. Nuo menneistä ajoista kertovat kirjat viehättää mua erityisesti, alkaen jostain Untinen-Auelin Aylasta.

Mun tarttee laittaa tänne lukunurkkaani sit sellainen jako vielä, et vaik harrastuskirjat omaansa ja romskut, romantiikka, suositeltavat ym on omissa karsinoissaan. Ja sellaisen kategorian perustan myös että kahteen/useampaan kertaan luetut, ja sitten semmosen että kesken jääneet. Näitä viime mainittujakin on jokunen kertynyt, nyt ihan vasta viime vuosina. Ennen aikaan mulla oli niin vahva kunnioitus kaikkea kirjaksi asti päätynyttä sepustusta kohtaan, etten katsonut voivani jättää kesken... nyt on kuri vähän höltynyt ja pipo löystynyt. Cool