Olen kuin pikkulapsi, nauran ääneen riemusta, kun voin painaa vaaleapunaisen traktorini äänitorvea ja yhdellä klikkauksella kyntää neljä palstaa lisää viljelyalaa. JEEeeeee !  Nyt minulla on jo yksi heppakin, talli valmistuu pikku hiljaa - sitä mukaa kun ystävät lahjoittelevat minulle lautoja, nauloja, riimuja yms.

Keltainen kissa oli eka eläin jonka ostin, tuhlasin siihen silloin kaikki käytössä olleet setelirahat, mutta en ole katunut hankintaa. Kissaa voi sililttää, jolloin se naukuu. Muutkin eläimet ovat taputeltavissa, jolloin ne hirnuvat, määkivät, vinkuvat tms. Minulla on hauskaa! :D kunpa tähän saisi siirrettyä kuvan farmista! Se on tosi kaunis silloinkun sato on valmistunut eikä vielä korjattu.

Näitä pelejä näkyy olevan vaikka kuinka monia keskenään kilpailevia, mutta tämä johon ekaksi innostuin  on mielestäni grafiikaltaan kaunein. Muissa on kaikenlaista pikkusälää vähän liikaa, niin tyylikkyys katoaa. Ja niiden eläimet ovat joko lapsellisen tai typerän näköisiä! Minä sain tänä aamuna lahjaksi kyyhkyslakan!   kenelleköhän lähettäisin viestin silleen vanhanaikaisesti?