Kiitos vain kommenteista ja päivityspyynnöistä, kaikki aktiiviset lukijani! Ei ole tämä blogin pito napannut ollenkaan.

Pelihimon vallassa olen edelleen. Minulla on tällä hetkellä viisi farmia, joita hoitelen sen kun kerkiän. Lampaita on noin sataviisikymmentä, sanoin laamoja. Kanoja ja muuta siipikarjaa noin 50, sikoja muistaakseni 46. . Hedelmätarhassa on satoja puita ja tukkkipuuta vielä enemmän. Tehtaita ja ravintoloita on joka farmilla ja niiden pyörittämiseen ei yksi klikkaus riitä. . .  Lisäksi käyn auttamassa naapureita heidän farmeillaan, koska siitä saa experience-pisteitä. Sitten pääsee seuraavalle tasolle että saa klikkailla lisää ja saa taas lisää tekemistä.

Hullun hommaa, mutta toistaiseksi olen vaan tykännyt. Uusia ystäviäkin olen saanut, kaukaisimmat USAssa ja Australiassa.

Olen tämän viikon syyslomalla kotona ja ainoa käytettävissä tietokone on kirjastossa, missä nyt istun tunnin koneella. Tämä mylly ei pyöritä pelejä ollenkaan, enkä saa kuviakaan siirrettyä. Katselin juuri kameraa taaksepäin ja siellä olisi monen monituista kertomusta ja tapahtumaa, jotka periaatteessa voisi esitellä täälläkin. Mutta ei siis nyt ainakaan, enkä tiedä jaksanko sitä kuvien siirron hitautta vuodatuksessa.

Aprillia! Unohdin, että olinkin siirtänyt joitain kuvia jo valmiiksi Murskissa!

Syys on -

syksy saapuu,

tumma, synkkä,

lintuset jo lensi pois.. .

 

Tuo on vanha kouluaikaan opeteltu runo, josta muistan vain osan. Jotain on tapahtumassa, sillä mieleeni pulpahtelee tuollaisia jo ammoin lapsuudessa oppimiani runoja tai lauluja, jotka rupeavat soimaan päässä. Olenko siis taantumassa lapseksi jälleen?