tuli toisella yrityksellä tämmöset, mutta ei vieläkään ihan täytelliset, tarttee vielä vähän viilata. Näät ei pysyt suorina, vaan toi malli vetää itteään koko ajan kasaan, ja silloin ei kuvio näy kunnolla.

3748911777_5bbc10779b.jpg

Oon sitä mieltä, että malli on huono - yhdestä lehdestä joskus ammoin talteen kopioitu. Eka yritys täysin ohjeen mukaan teki oikeen varsinaisen pulleron ja löysän lämiskän, kun ohje käski LISÄTÄ silmukoita tohon pitsiosuuteen, vaikka se on sellainen malli, joka leviää ja venyy ihan itsestään! Näihin kuvattuihin - toiseen versioon - vähensin silmukoita, niin rupes vähän paree istumaan käteen. Mutta vielä täytyy vähän entrata, että tulee täydelliset, ja silloin mä sit voin jo ruveta tekeen näitä myyntiinkin.

Tää säätäminen on kyl kivaa, kun täs oppii koko ajan.

Pyysin yhtä venäläistä työkaveria suomentamaan mulle parista malliohjeesta muutaman kohdan, kun mulla ei millään mee jakeluun, et miten se oikeen pitää tehdä. Jos joku muistaa, niin sain tästä kaktuksesta kiertävän spiraalin, kun sen oikeesti piti kasvaa suoraan, pystyyn:

3524709731_7852e5fd83.jpg

Olen nyt ymmärtänyt, että tässä on jokin sama juju sekä kämmekkäíssä että täsä katkutuksessa... se liittyy jotenkin sihen, et millä puolella yhteenkutomista tekee sen langankierron.

Kato nyt, miten tää menee kasaan, jos koko ajan ei vedä!!!: Huuto

3748973823_3a671bafa6.jpg